Avatar billede sparki Nybegynder
07. juli 2005 - 17:44 Der er 7 kommentarer

Microsoft Inteli Explorer 3 mus virker ikke

Hej alle eksperter.

under herredømme af en kuglemus har jeg brugt min computer i snart 2 år. Jeg har langt om længe besluttet mig at købe en optisk mus. Det gik skam fint nok, bortset fra den hele tiden "disconnecter" så lyset går ud i den, og den kan ikke bevæge sig. De fleste gange tænder den igen efter 5 sek. ca. men andre gange skal jeg genstarter for at den tænder igen. Jeg har også tidligere haft en Microsoft inteli explorer 4 mus (dog gået i stykker) som kørte ganske udemærket. Jeg gik til leverandøren som henviste til jeg skulle prøve den på en anden computer, da det muligvis kunne være softwaren fra 4'eren der drillede... Det var rigtig nok, den virker på min bærbar, så nu har jeg formateret og den gør STADIG det sammen. Hvorimod den anden virker helt fint, selv uden at instalere software.

60 til den der kan hjælpe mig med at løse problemet
Avatar billede sparki Nybegynder
07. juli 2005 - 18:14 #2
hvordan skulle det hjælpe mig?............
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. juli 2005 - 18:59 #3
Det er blot en venlig påmindelse fra huset omkring de spørgsmål du stadig har åbne. Luk dem og vend tilbage for hjælp omkring din mus.
Avatar billede sparki Nybegynder
07. juli 2005 - 23:32 #4
sådan, og er her hjælp at finde nu ?
Avatar billede busschou Praktikant
08. juli 2005 - 07:52 #5
Det er jo fint nok at du lukker spørgsmål som huset minder dig om
Men man lukker altså ikke bare et spørgsmål uden videre som du har gjort her
http://www.eksperten.dk/spm/618877
Hvor du har fået god hjælp, uden give een eneste kommentar selv
Sådan noget resulterer i at folk ikke vil hjælpe dig mere
Og jeg synes da folk skulle lade være med at hjælpe når det er takken man får
Det er blot min mening!
Avatar billede sparki Nybegynder
08. juli 2005 - 14:57 #6
Så kender i måske en anden hjemmeside man kan få hjælp til sin mus?......................
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:53 #7
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!