Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. juli 2005 - 12:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafikkortsdriver Matrox mgi G4+/S3 Trio 3D

Hvor finder jeg flg driver til windows98
grafikkortsdriver Matrox mgi G4+/S3 Trio 3D

kortet er et Matrox men et driver søgnings program jeg har kørt har nævnt S3 som en brugbar driver

Har prøvet driverguide.com men den bliger VED med at sige incorekt registration når jeg er logget ind og klikker på driver

så håber på nogle har et link til hvor jeg problemfrit kan hente den.
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. juli 2005 - 14:57 #1
S3 driveren kan jeg ikke klare, men Matrox egen driver finder du her : http://matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm

Jeg mener at det er Millennium G400 driveren, som du har brug for.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. juli 2005 - 09:33 #2
surf>> det var præcis den driver jeg skulle bruge - skriv svar for point
Avatar billede sur69 Nybegynder
08. juli 2005 - 14:50 #3
Okey Dokey.