Avatar billede rwj_defcon1 Nybegynder
07. juli 2005 - 09:48 Der er 3 kommentarer

God Bog om .Net Crystal Report?

Hejsa... Jeg skal til at bruge .Net's CrystalReport og i den forbindelse bør jeg nok have en bog om det... Nogle der kan anbefale en god bog. Mine krav:

- Eksempler i C#
- Skal omhandle .Net delen, ikke selve Crystal Report Værktøjet da jeg ikke har det til rådighed
- Skal primært omhandler Windows Forms

Lige et opfølgende spørgsmål:
- Hvis man laver en applikation der bruger crystal reports, skal manskinen der kører programmet så have mere end .Net Framework?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juli 2005 - 09:52 #1
Professional Crystal Reports for Visual Studio .NET / David McAmis

lyder relevant (men jeg kender ikke bogen)
Avatar billede rwj_defcon1 Nybegynder
07. juli 2005 - 10:09 #2
Har hørt om den, men har kun fundet dårlige anmeldelser af den
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2005 - 15:22 #3
tja