Avatar billede roscoe27 Nybegynder
06. juli 2005 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Priser på SEO

Er der nogen, der har konkrete tilbud til at ligge fra SEO firmaer?

Hvis i ikke har noget i mod, at dele dem med mig så send dem gerne til claus@divxit.dk

På forhånd tak:-D

Claus
Avatar billede demib Nybegynder
21. august 2005 - 18:34 #1
Du skal være opmærksom på at de fleste seriøse tilbud er afgivet til det konkrete website og vil ofte være baseret på en masse detaljerede forhold som ikke automatisk kan overføres til andre sites og virksomheder
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
09. september 2006 - 23:26 #2
Smider du et svar...ved godt, at det er et stykke tid siden
Avatar billede demib Nybegynder
10. september 2006 - 01:56 #3
Jeg er ikke helt sikker på om det var henvendt til mig, Roscoe? :)
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
10. september 2006 - 17:36 #4
..., men det var det;-)
Avatar billede demib Nybegynder
10. september 2006 - 18:55 #5
Jeg kan desværre ikke sende et generelt tilbud, da de tilbud jeg udarbejder er målrettet konkrete websites og firmaer, og ofte indeholder fortrolige informationer. Men jeg ved heller ikke helt hvad det er du søger svar på? Udformningen, priserne, omfanget?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
10. september 2006 - 19:23 #6
Vi taler forbi hinanden. Gider du smide et svar i denne tråd. Bare så jeg kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede demib Nybegynder
10. september 2006 - 19:30 #7
Ahh, ok - jeg er nok bare lidt langsom i dag :) Sorry
Hvis du har flere spørgsmål til SEO-tilbud, så ved du hvor du kan få fat i mig - bare sig til :)