Avatar billede cold_raider Nybegynder
03. juli 2005 - 18:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dele lyd op?

Hej

Jeg vil gerne kunne høre musik i højttalerne og skype i headsettet er der mulighed for at dele det op på den måde? Der må kun komme musik ud af højttalerne.
Avatar billede plazm Nybegynder
03. juli 2005 - 18:43 #1
har du 2 lydkort kan du sagtens, har du et skal du have fat i et anlæg som kan forstærke lyden fra lineout og så have nogle specielle plugins til din musikafspiller
Avatar billede cold_raider Nybegynder
03. juli 2005 - 18:57 #2
der er ikke nogen programmer man kan bruge?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. juli 2005 - 19:31 #3
blot et bud --> http://www.nirsoft.net/utils/volumouse.html
tror egentlig heller ikke det er muligt, uden et ekstra lydkort ..??
Men meget kan lade sig gøre..O)
Avatar billede cold_raider Nybegynder
03. juli 2005 - 22:09 #4
jeg forstår ik rigtig hvordan det virker det der volumemouse
Avatar billede rune_c Nybegynder
04. juli 2005 - 18:59 #5
Såfremt du benytter et Creative lydkort kan du bruge disse drivere http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1

Det er nogle rigtig gode drivere, der giver dig ganske mange opsætningsmuligheder. Du vil få et antal "lydkort" til hver indgang/udgang som du kan vælge i de forskellige programmer.
Hver af disse "lydkort", eller hanaler, kan du så lave diverse opsætninger på efter eget ønske.
Avatar billede cold_raider Nybegynder
04. juli 2005 - 20:32 #6
jeg har installeret det men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor og hvordan jeg skal sætte det op.
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 19:34 #7
lukker
Avatar billede cold_raider Nybegynder
13. maj 2008 - 19:35 #8
luk