Avatar billede mio Nybegynder
08. april 2001 - 01:02 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Intel 440BX AGP

Hej.

Jeg har installeret Win2K-server på min maskine med et ASUS P2B-S motherboard, hvor der sidder et Matrox Productiva G100 AGP grafikkort på. Hver gang W2K starter dør den ved den fil der hedder AGP440.SYS som ligger under \\WINNT\\SYSTEM32\\DRIVERS\\

Jeg forsøgt at omdøbe filen, hvilken resultere i at maskinen kun fungere i VGA-mode.

Nogen med en forklaring ??
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. april 2001 - 01:08 #1
Prøv at hente nyeste drivere til dit chipset http://www.tweakup.dk/files/video/intel2.80infs.zip
Avatar billede makse Nybegynder
08. april 2001 - 01:22 #2
Start i fejlsikret tilstand.
Afinstaller driver & programmer til grafikkortet. (Brug standard VGA)
Fjern grafikortet i systemoversigten og genstart.
Installer nu, de rigtige drivere til grafikkortet. (Hent evt. den nyeste fra www.matrox.com)
Avatar billede tera Nybegynder
08. april 2001 - 21:52 #3
Bruger du AGP 4x eller 2x?
Hvis du bruger AGP 4x så prøv at sætte den på 2X.
Avatar billede mio Nybegynder
10. april 2001 - 16:57 #4
I får lige 100 hver....Det hjalp.

Bukker og takker.
Avatar billede makse Nybegynder
10. april 2001 - 17:08 #5
Selv tak. :)