Avatar billede celal Nybegynder
29. juni 2005 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tomtom3 Landkort til tyskland

Er der nogen som ved om man kan få landkort for Tyskland til Tomtom3 navigation? Jeg ved at man kan bruge den der hedder "Mappe over Europas største veje", men jeg skal bruge et kort over Tysklands smågade ligeledes, og jeg ved ikke om landkort til Europas store veje er nok.

Hvordan får jeg fat i Tyskalndskortet?
Avatar billede micplus Nybegynder
29. juni 2005 - 09:19 #1
Hvis du allerede har TomTom 3, vil jeg anbefale dig at opdatere til den nye version 5. 59 eur, og så får du ALLE lande med, på deltajeret niveau !

http://www.tomtom.com/shop/upgrade.php?action=pda
Avatar billede sonderup Nybegynder
02. juli 2005 - 12:36 #2
Tja du køber det.....enten via www.tomtom.com eller i en butik på nettet, eller bilka, eller computerstore eller .....

Og det virker man stort set finde alt - selv i Hamburg eller Berlin. Men regn ikke altid med POI er helt up to date. Især hvis du er ved at løbe tør for benzin.
Avatar billede micplus Nybegynder
02. juli 2005 - 12:41 #3
sonderup,
du vil da ikke anbefale ham at købe Tyskland seperat til tomtom3 - når han kan få _alle_ lande, + opgradering til TT5 for 59 eur ? Det ville da være dumt!