Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. juni 2005 - 08:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Stream fra netradio

Jeg sidder og roder ldit med et lille program, der kan vælge imellem forskellige netradioer.

Til det har jeg fundet frem til, at jeg (formentlig?) skal bruge følgende kode;

axWindowsMediaPlayer1.URL = "http://www.di.fm/mp3/trance96.pls";

Men når jeg så trykker på knappen, sker der intet i min mediaplayer. Den står bare på "Ready".

Er det mig der har overset noget?
Avatar billede cplus Nybegynder
28. juni 2005 - 11:19 #1
Du skal jo kontinuerligt hente data strømmen.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. juni 2005 - 13:55 #2
dvs jeg skal lave en while løkke der kører konstant?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. juni 2005 - 13:56 #3
Ok, det brød den sig ikke om :D
Avatar billede cplus Nybegynder
28. juni 2005 - 15:07 #4
Du får en Stream tilbage ikk?

Der modtages du et x antal bytes, som du kan indlæse i dit byte[] arr.. Men du skal naturligvis kun læse data hvis din socket / response reelt set har data >0....
Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. juni 2005 - 15:24 #5
Nu går det lige stærkt nok hehe :D
Avatar billede burningice Nybegynder
28. juni 2005 - 17:21 #6
hmm.. underligt.. har lige kigget på denne side, og der ser det jo nemt og lige til ud

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/wmplay10/mmp_sdk/creatingtheplayercontrolprogrammatically.asp
Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. juni 2005 - 23:34 #7
Det kan godt være det er mig der tåger rundt.. må lige prøve når jeg kommer tilbage til skolen i morgen :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
29. juni 2005 - 12:10 #8
Nu siger den så "Cannot play media file." :/
Avatar billede burningice Nybegynder
29. juni 2005 - 17:18 #9
er du sikker på man kan bruge en http adresse, og at den ikke kræver filen skal ligge lokalt?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
30. juni 2005 - 08:57 #10
det er jeg ikke sikker på nej.. det var jo netop det mit spørgsmål gik ud på :D

hvordan man streamer fra en netradio
Avatar billede bundgaard Nybegynder
16. juli 2005 - 14:44 #11
jeg lukker her igen.. fik det aldrig til at virke :I

tak for hjælpen til jer alle