Avatar billede mralean Nybegynder
25. juni 2005 - 11:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opkobling til internettet (ADSL)

Jeg har haft problemer med Spy-ware og meget mere. Jeg har derfor geninstalleret windows XP-Home. Men nu kan jeg ikke finde ud af at koble mig på nettet.
JEg har en ADSL-forbindelse til Cybercity. Når jeg forsøger at benytte guiden "Ny forbindelse" og vælger at oprette forbindelsen manuelt med brugernavn og adgangskode, så ser det ud til, at den vælger en telefonforbindelse som der jo ikke er. Håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juni 2005 - 12:05 #1
Du skal vælge en forbindelse, der altid er åben.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juni 2005 - 12:06 #2
Normalt kalres det hele automatisk. Højreklik på netværksikonet på proceslinjen og vælg reparer.
Avatar billede mralean Nybegynder
25. juni 2005 - 12:20 #3
Har prøvet begge ting, når jeg siger en forbindelse der altid er åben sker der ikke noget.

Og når jeg siger Reparer, så siger den noget med at den mangler en IP, nu har jeg så prøvet at tage IP'en der er på en bærbar, men jeg kommer stadig ikke på..(Så siger den repararionen blev udført.)
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juni 2005 - 12:28 #4
Tag adslmodem og evt. router, og ressette dem begge
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juni 2005 - 13:17 #5
Fik du det til, at virke?
Avatar billede mralean Nybegynder
25. juni 2005 - 15:20 #6
Nej desværre.
Tror du det kan have noget at gøre med, hvilket netkort der er aktiveret? Jeg har oprettet en LAN forbindelse ved hjælp af Microsoft Loopback-netværkskort. Jeg ved ikke om det er det netkort der er i min computer. Men det var det eneste jeg kunne vælge under tilføj hardware. Håber du kan hjælpe mig.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. juni 2005 - 15:36 #7
Du skal have det rigtige kort indstalleret, ellers kommer du ikke på nettet.
Avatar billede mralean Nybegynder
25. juni 2005 - 16:05 #8
Okay. Men hvordan ved jeg hvilket kort jeg har i min computer?
Avatar billede mralean Nybegynder
25. juni 2005 - 22:15 #9
Fik hjælp af en ven over MSN, tror jeg er på den rigtige vej, men det er endnu ikke oppe, Forresten så fejlen når jeg sagde Reparer kom fejlen:
Følgene trin i repararionen mislykkedes:
  Fornyer IP-Adressen

Kontakt nerværksadminstartoreneller Internetudbyderen.