Avatar billede clouise Nybegynder
23. juni 2005 - 09:30 Der er 1 kommentar

chatroom med sikkerheden i top

Jeg overvejer at få lavet et chatroom for børn. Men da jeg er temmelig newbie mht. programmering er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg ved der findes en masse chatrooms på nettet som man kan bruge, men når sitet henvender sig til børn, skal sikkerheden jo være i top!

Er der nogen der ved, om der findes nogle færdige pakkeløsninger man kan købe, eller om det er noget der skal udvikles fra grunden?

Isåfald, er det så en meget omfattende opgave?
Avatar billede dishy Nybegynder
24. juni 2005 - 14:27 #1
Der ligger vist en del open source koder til den slags rundt omkring på nettet. Flere gratisudbydere.

Mvh Rolf Mousten / Dishy