Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2005 - 20:12 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Anbefaling vedr. webhotel

Er der nogen der kan anbefale et billigt og pålideligt webhotel med PHP.
Avatar billede weblex Nybegynder
22. juni 2005 - 20:18 #1
Jeg bruger http://www.dothost.dk/ og har aldrig haft problemer...
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
22. juni 2005 - 22:16 #2
Jeg bruger www.surftown.dk og er ualmindelig godt tilfreds...
Avatar billede phpopgaver Nybegynder
23. juni 2005 - 11:38 #3
Er rigtig meget tilfreds med www.csg.dk god og HURTIG support og hurtige server
Avatar billede palleskov Juniormester
23. juni 2005 - 15:28 #4
Vi bruger scannet www.scannet.dk meget prof. og kanon statistik og gode priser.
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. juni 2005 - 21:39 #5
en ting er sikkert du får nogenlunde hvad du betaler for ;)
jeg har brugt scannet længe længe.
Avatar billede dishy Nybegynder
24. juni 2005 - 14:08 #6
Vedr. Surftown... Hvor gode statistikker, mener i der er hos surftown?
Kan man se antal besøgende, hvor de besøgende kommer fra etc.?

Rolf/Dishy
Avatar billede vexer Nybegynder
24. juni 2005 - 14:10 #7
Jeg vil støtte larnfinnerup, surftown er billig og et rigtigt godt hotel! Det er stabilt og uderstøtter alt hvad jeg har haft brug for.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2005 - 15:38 #8
Ok, takker for kommentarerne. De som vil have del i de "mange" points må smide et svar.
Avatar billede jmax Nybegynder
24. juni 2005 - 17:28 #9
jeg vil helt klart anbefale Yanet ( www.yanet.dk ) lave priser og god oppetid, understøtter alt hvad jeg har behov for (bl.a. PHP)
Avatar billede palleskov Juniormester
24. juni 2005 - 17:51 #10
svar
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 18:07 #11
Jeg har ikke brug for points, men det kunne da være sjovt at høre, hvad du valgte :o)
Avatar billede silickon Nybegynder
25. juni 2005 - 00:26 #12
Synes aldrig nogen anbefaler B-one. Hvordan kan det være?
Jeg har B-one og har ikke haft problemer... og supporten er rimelig hurtig.
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. juni 2005 - 08:12 #13
b-one, surftown og ligende LOW-end udbydere er fine hvis du ingen problemer har,
har du brug for support eller en sank med teknikerne er det dog ganske håbløst.

Scannet derimod har næsten 24 service og jeg har aldrig i 6 år skulle vente mere end 2 min. på et svar. det er det (+ oppetid) du betaler for....
Avatar billede dishy Nybegynder
25. juni 2005 - 12:56 #14
Har faktisk selv lige startet et helt nyt større website ( www.fitnessdating.dk ) op, hvor jeg bruger surftown. Så jeg kender jo lidt til det i praksis også.... Har endnu ikke haft de store problemer, men har dog én gang ville ringe til Surftown pga et andet mindre hotel købt ved en fejl hos dem, inden jeg købte mit store hotel for www.fitnessdating.dk , og der fandt jeg ud af, at det stort set var umuligt for mig at komme i telefonisk kontakt med dem.. Hmmm.. I øvrigt kunne jeg ikke annullere mit fejl køb af det mindre hotel på trods af, at jeg/en kammerat lige havde købt det større hotel, hvilket jeg blev lidt skuffet over. Men sådan er reglerne vel.

Jeg kan sige at jeg synes, at det/fitnessdating.dk kører godt, og vi har ikke haft de store problemer med surftown endnu. Dog er sitet/fitnessdating.dk også H-E-L-T nyt, så det kan jo nok nå at komme endnu - problemerne med surftown altså.

Der er noget statistik etc. med i brugerpanelet, men jeg han endnu ikke haft tid til at sætte mig så meget ind i netop den del, hvorfor jeg også spurgte tidligere i dette indlæg, hvor god I synes statistikkerne var hos Surftown kontra andre udbydere.

Dishy
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2005 - 23:12 #15
Så har alle vist fået chancen :-)