Avatar billede milnid Nybegynder
22. juni 2005 - 15:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bonsai kittens

Hej Eksperter
jeg har haft en lille diskussion med en af mine venner om hvorvidt kattene fra http://www.bonsaikitten.com/ er en joke eller om de virkelig gør det med kattene, og en af hans argumenter var at man ikke kunne lave den slags på computeren, med PS eller andet billedredigerings program... så jeg tænkte at jeg ville modbevise det ved at få en af jer til at lave et lignende billede bare hvor det er ham der er inde i glasset, hvis i vil prøve så skriv lige jeres mail adresse, så sender jeg et billede af ham.

i er forresten også velkommen til selv at skrive hvorvidt i tror det er en joke eller rigtigt.

På forhånd tak
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. juni 2005 - 15:43 #1
Det er en joke. Om den er god eller dårlig vil jeg ikke gøre mig til dommer for, men det er en banal joke, som du også kan finde ud af, efter lidt søgning på google - sitet har været online i nogle år efterhånden.

Umiddelbart tror jeg ikke der er brugt photoshop eller lignende til billederne, det er der vist ingen grund til. En halvsløv kat fotograferet fra den ene ende af et glas - andet tror jeg ikke det er. Det er kun din fantasi, der gør at billederne ligner det, der står i teksten.

Så, I kan tage det helt roligt... ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2005 - 15:43 #2
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2005 - 15:49 #3
måske vi også kan få din venn på insiden af en boks. du skal bare først presse han imod et vindue og så tage et billed af ham fra den andre side af glasset. altså på samme måde som dem har gjort med katterne. så finder vi en "passende" boks og smider han i :D
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2005 - 15:53 #4
Men som Lars også skriver så tror jeg helre ikke at bilderne er manipuleret i et billedbehandlingsprogram.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 17:49 #5
Du kan manipulere billeder til at vise alt det du vil. Der er ingen grænser overhovedet. Det er kun et spørgsmål om at være dygtig nok.
Avatar billede milnid Nybegynder
23. juni 2005 - 02:10 #6
---> anonym, lige præcis det jeg mener, men for at overbevise ham ville jeg synes det var lidt fedt hvis jeg kunne få et billede af ham inde i et glas ;)
Avatar billede milnid Nybegynder
23. juni 2005 - 12:06 #7
ok jeg tror bare jeg lukker spørgsmålet nu... selvom jeg ikke rigtig fik det jeg søgte, tak for jeres svar, men da der ikke var nogen der kunne lave billedet kom jeg jo ikke længere end først jeg spurgte.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. juni 2005 - 12:26 #8
Milnid -> Vi kan jo mødes og sammen proppe ham i et glas og tage et billede *gg*

Du kan prøve at oprette et nyt spørgsmål med en overskrift der lyder:
"Kan du lave billedmanipulation"