Avatar billede beringer Nybegynder
22. juni 2005 - 14:36 Der er 4 kommentarer

Problemer med installation af Active Sync

Hej Eksperter,
Jeg har et problem med installation af Microsoft Active Sync. Når jeg prøver laver den først noget Extracting. Efterfølgende kopierer den filerne til noget forskelligt f.eks:
core\def
comp\def
comp\hlp
Nu sker der så ikke mere. Jeg har prøvet på en anden maskine og her begynder den så med en guide til Installationen så her oplever jeg ikke samme problem.
På den maskine som ikke vil installerer kører jeg win xp pro. Det er en ibm bærbar. Jeg er lokal administrator på maskinen.

Er der nogen som kan hjælpe mig ?
Avatar billede axb Nybegynder
23. juni 2005 - 12:07 #1
Jeg havde et tilsvarende problem, da jeg skiftede til en ny Dell med XP pro. Jeg husker ikke nøjagtigt, hvad jeg gjorde, men jeg fik hjælp fra MS online support. Det skulle du prøve. De var faktisk rigtigt hjælpsomme.
Avatar billede micplus Nybegynder
29. juni 2005 - 09:48 #2
Jeg har netop installeret på en Win2000 maskine - den stod fast i installationen (ved 90%) i næsten 5 min (!!), før den lige pludseligt kørte færdig. Virker fint ;)
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:26 #3
Hent en ny version af AS på www.pocketpc.com - fjern den gamle, slet alt, og prøv forfra.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
09. december 2005 - 20:01 #4