Avatar billede RJFreelance Praktikant
21. juni 2005 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bliver smidt af konstant

Hejsa.
Jeg er på det seneste begyndt at blive smidt af mit net konstant.. Hvad kan være fejlen ? Har cable fra dk-tv.
Avatar billede draeber Nybegynder
21. juni 2005 - 11:53 #1
hvis du har en router, kan det være den der driller.
Det har jeg selv oplevet, der hjalp det at skifte denne.
Men det kan også være mange andre ting.
Prøv at ringe til DK-TV og spørg om de har problemer i dit område, eller om de kan fejlfinde på din linie!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juni 2005 - 11:57 #2
Du må fortælle lidt mere om
* Hvilken slags forbindelse bruger du
* Hvilket OS (Styresystem)
* Hvilken ISP (Internet Udbyder)

Ka' der være risiko for Virus/'snavs' ?

Check også dine gamle spm. - der er nogen der kalder på dig:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=supreme-creme&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juni 2005 - 11:57 #3
PS.der kommer ingen mails fra Eksperten iøjeblikket pga. fejl fra E's side så der ka gå lidt tid inden der blir svaret...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. juni 2005 - 16:15 #4
Status ???
Avatar billede RJFreelance Praktikant
08. juli 2005 - 11:51 #5
Efter at have været på ferie kan jeg konstatere at det er min computer der er skyld i at jeg ryger af, for når jeg smider den direkte på modemmet ryger den også af.. Men hvilken software kan være skyld i det' ? Og skal nok få kigget på de spørgsmål..
Avatar billede RJFreelance Praktikant
15. juli 2005 - 22:53 #6
Lukker, det er tilsyneladende min router den er galt med... Øv