Avatar billede 99c09 Nybegynder
20. juni 2005 - 13:35 Der er 11 kommentarer

BIOS Hjælp! (er vigtigt for mig - ved godt at det er egoistisk)

Årrrnej! jeg har at Asus P4PE-BP bundkort som jeg ikke har prøvet at flashe før... men så havde asus et smart program som kunne gøre det hele i et snuptag:) men efter at programmet havde fundet den KORREKTE! bios opdatering skulle jeg trykke Flash! og så gik det der ud af, lige indtil der kom en ROM failure og så genstartede jeg :( og nu starter den ikke OP, den siger DISK BOOTFAILURE, PLEASE INSERT....

er der nogen der kender til problemet?... er jeg på skideren?
Avatar billede ksoren Nybegynder
20. juni 2005 - 13:39 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 13:48 #2
<99c09>: Jeg synes nok at have set dig før:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=99c09&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
I skrivende stund 18 hængerer ...

Jo - der skal nok komme et seriøst svar - men vil nok være spild af tid alligevel...
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2005 - 14:01 #3
yep.. kan se jeg har hjulpet i hijackthis hehe

tsk tsk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 14:32 #4
Jeg tror nu ikke at <99c09> vender tilbage her til denne tråd ?
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2005 - 14:34 #5
majsmarken >> Det er jo fordelen ved, at have en hale man kan stikke mellem benene og løbe sin vej;)
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2005 - 15:35 #6
Ja du er på skideren indtil du for ryddet lidt op *G*
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 03:12 #7
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede kalp Novice
16. juli 2005 - 14:24 #8
feedback? er det ikke sådan noget besværligt noget?
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 00:33 #9
noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:41 #10
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:31 #11
brug for mere hjælp ?