Avatar billede stef_85_ Nybegynder
17. juni 2005 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Keyboard og caps

Har lige fået nyt keyboard (Logitech Media). Mit problem er at jeg bruger caps som talk-key i vt, og med det keyboard her, skriver den med, mega store grønne bogstaver "CAPS LOCK FRA/TIL" midt på skærmen hver gang jeg trykker på caps, hvilket er er for neder når man sidder og gamer. Nogen der ved hvorn man slår det ligegyldige pis fra?
Ved godt jeg self bare ku binde min talk-key til en anden knap, men det failer os :( Har en mx510, hvor jeg ville binde de "smarte" knapper på siden som talk-key, men det ka man åbenbart ikk, SUK.

PS: alt sofware er installeret til mus og keyboard.

Håber sq der er nogen der ka hjælpe mig...
Avatar billede screem_brille Novice
17. juni 2005 - 19:08 #1
højreklik på itouch ikonet, og slå show on screen fra.
Avatar billede stef_85_ Nybegynder
17. juni 2005 - 20:56 #2
Fik det selv til at virke (slettede bare mit software) men du ka da godt få pointene.