Avatar billede lako Nybegynder
06. april 2001 - 14:10 Der er 9 kommentarer

Instruktions video i flash

Jeg vil gerne lave en serie af instrukstionsvideoer i hvordan man bruger et web-site.

Den skal bestå af en række skærmdumps med indtastninger, musebevægelser og tale.

Kan det lade sig gøre i Flash og i givet fald hvordan kommer jeg i gang?

Jeg er helt uerfaren med Flash

mvh
Lars Kohsel
Avatar billede hyperactive Nybegynder
06. april 2001 - 14:13 #1
Flash er helt sikkert ideelt til den type præsentation....

Der findes en række gode bøger om Flash, f.eks. Flash Bible, som er ideel til begyndere.
Avatar billede diktator Nybegynder
06. april 2001 - 14:14 #2
Ja, Anskaf dig Flash 5, gennemgå de toturials der medfølger, og få masser af support på eksperten ;-)
Avatar billede hyperactive Nybegynder
06. april 2001 - 14:16 #3
Avatar billede ssii Nybegynder
06. april 2001 - 14:21 #4
Flash er efter min mening ikke et program man kaster sig ud i unden at have taget nogle kurser i programmet. Det vil tage dig 100 gange så lang tid at lære hvis du selv vil gå igang.

mit bedste råd til dig er \"medld dig til et flash 5 kursus\". Der findes et rigtig godt et på kka http://www.kka.dk men det koster altså 11.000,-

Held og lykke.
Avatar billede lako Nybegynder
06. april 2001 - 14:22 #5
Jeg har besøgt macromedia.com og downloadet en trial-version. Problemet er at jeg ikke ved hvad jeg skal søge efter for at finde en vejledning til hvordan jeg laver sådanne instruktionsvideoer.

Et link til en tutorial vil derfor være meget velkommen.
Avatar billede lako Nybegynder
06. april 2001 - 14:24 #6
11.000 er lige i overkanten 10.500 ville have været OK
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. april 2001 - 14:43 #7
lako> Jeg ville gerne lave et kursus for 9000 pr. person, hvis der var 12 på holdet. Så kunne jeg holde fri de næste mange måneder.

/per
Avatar billede dalzki Nybegynder
06. april 2001 - 14:46 #8
Jeg kender nogen fra Mote A/S Internationel de har noget der hedder CoZe Design de kan lære dig flash. Jeg skal bare have point for det til sidst mange point.

.::DalZki
Avatar billede cluster Nybegynder
06. april 2001 - 20:53 #9
Du skal have fat i et lille program der hedder en \"viewlet viewer\". Det er det mest brugte program til at lave instruktionsvideoer. Selv instruktionsvideoer til Flash laves i Viewlet.