Avatar billede rimax_me Nybegynder
15. juni 2005 - 19:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan laver jeg en tekst hvor "lyset" fader skråt?

Hejsa eksperter jeg vil høre om der ik er nogen der kan hjælpe mig med hvordan man laver en "fading" der fader skråt

like: http://www.flexcms.dk/flx/om_flexcms/

(lige som overskriften der "Om FlexCMS")

håber at høre fra nogen eksperter..

//Out
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
16. juni 2005 - 10:53 #1
Jeg ville lave det ved at lave en hvid boks, der i starten skjuler teksten helt. Og derefter skydes mod højre, så teksten løbende kommer frem.

Håber det hjælper dig på vej...
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
16. juni 2005 - 10:57 #2
...eller med en maske, ville nok være endnu smartere! :D
Avatar billede rimax_me Nybegynder
16. juni 2005 - 11:35 #3
du får dine point, tak :D selv om jeg snakkede med en anden om det igår og han sagde det samme :)

men tak for hjælpen
Avatar billede rimax_me Nybegynder
16. juni 2005 - 11:36 #4
lukket!
Avatar billede dudal Nybegynder
27. september 2005 - 17:58 #5
Jeg kan så lige tilføje, at det ér lavet med en maske. Nærmere betegnet en alm rektangel hvor jeg har hevet lidt i den ene side for at få den stråtstillet i en vinkel på 45 grader. Masken skydes så til højre samtidig med, at selve teksten fader ind.

Mvh
Jesper Dudal
www.flexcms.dk