Avatar billede svendib Nybegynder
15. juni 2005 - 09:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min firewall i SP2

hejsa jeg har endelig fået installeret Service pack 2 nu men den siger jeg ikke kan slå firewallen til pga en fejl? den nævner ik fejlen kun der er en...Jeg har forsøgt at slå den til via min internet forbindelse men heller ikke her har det givet pote..nogle råd?
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2005 - 10:16 #1
nu har du sikret dig at din maskine var 100% ren for snavs inden du installerede SP2 ikke ? (og har opdateret antivirus og firewall osv. inden ?)
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
15. juni 2005 - 10:30 #2
Har vist hørt noget om, at andre firewall programmer kan gå ind og blokerer denne, hvis en anden firewall er aktiv mens du opdaterer.. ikke sikker på denne though..!
Avatar billede svendib Nybegynder
15. juni 2005 - 15:40 #3
den var 100 % clean -.- intet at finde eller komme efter....Mystisk...har ik andre firewall programmer installeret ellers vil min kontrolcenter vel ik brok sig? ^o)
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
20. juni 2005 - 09:42 #4
Der er jo generelle fejl i sp2. Der er rigtig mange mennesker der har problemer, så du kan evt. prøve at tage fat i Microsoft, der ydes gratis support på sp2 mener jeg.
Avatar billede svendib Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:27 #5
Den er fikset efter jeg kørte nogle regesteringer :)