Avatar billede rishoej Nybegynder
14. juni 2005 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Word som editor

Hej.

Jeg kører outlook 2000 som e-mail program
Styresystemet er Windows XP
Jeg har tidligere kunnet indstille Outlook til at bruge Word som editor ved nye meddelelser. Hvis jeg går ind i "postformat" og sætter et flueben i "brug word som editor" synes alt at være ok.
Når jeg opretter en ny meddelelse melder den fejl. Den skriver at Word enten er optaget eller ikke eksisterer??????

Anders Rishøj
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
14. juni 2005 - 20:28 #1
Kan du ikke forklare mig hvad du vil med Word som Editor ?

Når du benytte Word som editor, indsætter Word en masse "snavs" i HTML-koden som gør at e-mailen i mange tilfælde vises forkert hos modtageren.

Blot en bemærkning ... :-)
Avatar billede rishoej Nybegynder
14. juni 2005 - 21:06 #2
Ja det har jeg aldrig tænkt på, men jeg synes mulighederne er større ved at bruge Word
Avatar billede rishoej Nybegynder
15. juni 2005 - 11:20 #3
Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg får klaret ovennævnte problem
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester