Avatar billede leggodt Nybegynder
13. juni 2005 - 23:53 Der er 5 kommentarer

Billige stempler søges

Hejsa
Jeg skal bruge et par stempler men de må ikke koste alverden.

Allerhelst et hvor jeg med små puder/bogstaver selv kan ændre det, men eller bare så billige som muligt.

HJÆLP hvor finder jeg dem?
Avatar billede perj Nybegynder
14. juni 2005 - 00:09 #1
Den eneste jeg psf kan komme i tanke om er: http://www.schutt.dk/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. juni 2005 - 00:14 #2
Man kunne engang i BR købe et stempellegesæt, hvor man selv kunne sætte bogstaver ind.

Men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, så det er nok udgået.

Ellers et gammelt bildæk og en skarp hobbykniv :-)
Avatar billede leggodt Nybegynder
14. juni 2005 - 00:23 #3
:-)

flot ole, er du villig til at skære for de 60 point :-)

Nej - jeg fandt selv frem til denne som jeg synes ser billig ud, men hvis nogen finder den med de udskiftelige puder, så får de pointene.

http://www.lomax.dk/Index.asp?VI=2&CI=3&XALgruppe=49A&Varegruppenavn=Stempler
Avatar billede perj Nybegynder
14. juni 2005 - 00:33 #4
Så må man håbe dit nye stempel vil ud(trykke) sig klar og tydelig:-)
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
14. juni 2005 - 01:01 #5
Hejsa.

Det kan du da få i en boghamdel. koster ca. 315,- (sidst jeg solgte ét)

Men det var jo desværre også det sidste:-)
Hvis der ligger en boghandel med et par år på bagen, så prøv den..

Lyhne2