Avatar billede mette_k Nybegynder
13. juni 2005 - 12:58 Der er 5 kommentarer

hjælp til mousepad problem / musen hopper

Jeg søger hjælp til at løse et " muse " problem.

Jeg har en ACER Aspire 2000 bærbar som er begyndt at drille.

Når jeg sidder og arbejder i word begynder musen pludselig at hoppe på skærmen og  jeg kan forsøge at ramme komandoer på skærmen uden held ,eks. kan ikke flytte musen fra den ene side af skræmen til den anden.

Musen bliver helt ustyrlig. Det eneste som løser problemet er at genstarte ! efter en masse bøvl med at gemme dokumentet som jeg arbejder på - så det ikke blir tabt.

Jeg håber på hjælp til at løse mit problem !

PS. Jeg bruger mousepad !

Har førsøgt at afinstallere musen
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2005 - 19:48 #1
Tjek at der ikke er et program der bruger ressourser når musen begynder at hoppe.
Avatar billede mette_k Nybegynder
13. juni 2005 - 22:42 #2
Det eneste som kører samtidig i følge jobliste er twalink og MMTray, og de kører altid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2005 - 19:43 #3
Du skal kigge under processer
Avatar billede mette_k Nybegynder
16. juni 2005 - 14:46 #4
jeg kigger der næste gang ! vender tilbage
Avatar billede mette_k Nybegynder
20. juni 2005 - 12:49 #5
nej, der er ingen programmer der bruger ressourcer når musen hopper !