Avatar billede askeb Nybegynder
12. juni 2005 - 18:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Får blå skærm med IRQL fejl

Hej Eksperter...

Jeg har et problem med Cubase SX3, men har læst mig frem til at det er langt fra det eneste sted problemet opstår.

Problemet startede med at opstå da jeg begyndte at bruge mit USB-lydkort til Cubase (som i øvrigt er et program til at optage lyd).

jeg får en blå skærm med beskeden:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan slippe af med problemet? Det burde ikke have noget at gøre med installationen...

På forhånd tak,
Aske
Avatar billede warezio Nybegynder
09. september 2005 - 15:04 #1
Fandt en med samme problem som dig..
Løsningen findes her..

-= Løsningen... =-
http://www.jsiinc.com/SUBM/tip6000/rh6045.htm

-= Hvis du er totalt tabt =-
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;888399

-= Test dit hardware bare for at være sikker på det ikke er defekt =-
http://www.passmark.com/products/bit.htm
Avatar billede askeb Nybegynder
12. september 2005 - 00:29 #2
Det har nu ikke noget med XP home at gøre?
Jeg tror simpelthen jeg har for mange ting der bruger for meget strøm. F.eks. kan computeren finde på at gå i blåt når jeg tænder mit elklaver efter jeg har tændt computeren...
Avatar billede askeb Nybegynder
12. september 2005 - 00:30 #3
>Det har nu ikke noget med XP home at gøre?
Kan jeg sige da jeg har XP pro
Avatar billede warezio Nybegynder
12. september 2005 - 10:19 #4
Syntes det er lidt mærkeligt, lød til han havde selv samme problem som du.. Som link 2 siger kan det være en update til din cpu..

Men BIOS er nu min personlige favorit..
Avatar billede askeb Nybegynder
12. september 2005 - 14:26 #5
jeg har bare opdateret mit BIOS, så det er ikke bare det...