Avatar billede brutho Nybegynder
11. juni 2005 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Map software til PC

Hej
Jeg har lige købt en Medion MDPNA 150 ved TDC. Kan man ikke få noget software til PC'en til visning af kortene og evt. planlægning af ruter. Jeg har læst at man kan kombinere kortene til en rute igennem europa, men hvordan gør man.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
12. august 2005 - 18:58 #1
det skal gøres på din medion. den kan muligvis synkronisere med outlook så du kan navigere efter adressebogen.
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
26. marts 2006 - 00:36 #2
Du skulle gerne kunne installere kortene på din PC og her lave dem du skal bruge.