Avatar billede flashn00b Nybegynder
10. juni 2005 - 21:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ser dette ikke meget rigtigt ud?

Hejsa, jeg køre denne funktion i en <div id='sdadsd'> osv..

så har jeg:
<div id='sdsdsd' oncontextmenu="hojreklik('<?php echo "$_SESSION[brugernavn]"; ?>',you.style.left,you.style.top,'<?php echo "$row[feltid]"; ?>');">test</div>

ser det ikke meget rigtigt ud? - det med you.style.left,you.style osv?
Avatar billede flashn00b Nybegynder
10. juni 2005 - 21:36 #1
Hallo?
Avatar billede flashn00b Nybegynder
10. juni 2005 - 21:55 #2
Altså, hvorfor virker dette ikke?
oncontextmenu="hojreklik('navn',you.style.left,you.style.top,'1');">

i you.style.left skal den finde "left" fra diven "you" i px og sætte ind.
Avatar billede roenving Novice
10. juni 2005 - 23:56 #3
Hvem er you ?-)

-- hvis du bruger IE, vil den automatisk blive ændret til objektet med id="you", men kun Opera-browseren vil også forstå det, så der er noget vrøvl indbygget i at gøre sådan !-)

-- og et gæt på dit problem kunne være at at style.left indeholder '13px' og ikke et tal !o]
Avatar billede slowboat Nybegynder
11. juni 2005 - 00:07 #4
Nu har jeg ikke meget forstand på PHP, men der hvor "Hallo?" kommer ind i billedet, synes jeg det ser meget forkert ud...

Set Style = Patient ville virke bedre ;-)
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2005 - 00:17 #5
>>slowboat

php ???
Avatar billede flashn00b Nybegynder
11. juni 2005 - 19:47 #6
.
Avatar billede roenving Novice
12. juni 2005 - 00:48 #7
?-)