Avatar billede emilos911 Nybegynder
10. juni 2005 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke resume i ftp programmer

Hejsa!

Var lige i gang med at downloade noget linux fra en ftp server gik strømmen. Da jeg så ville hente videre på filen kunne jeg kun overskrive, lidt træls efter 5 timer... Selve ftp serveren kunne godt resume, prøvede igen med Cuteftp og Leapftp, men ingen af dem kunne resume.
Er det en fejl jeg har gjort eller er det programmernes eller er det en skide windows fejl??

På forhånd tak!
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juni 2005 - 17:22 #1
hvis du har brugt Ineternet Explorer til at hente filen med ? er det derfor,den understøtter ikke resume... brug en download manager,her er en stribe af slagsen
http://www.download.com/3120-2001_4-0-1-0.html?qt=download+manager&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&gfiletype=&os=&li=49&dlsize=&ca=
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juni 2005 - 17:36 #2
undskyld min blindhed X-| du skriver højt og tydeligt at det er i et ftp program det sker,så går udfra at det understøtter resume.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
11. juni 2005 - 00:41 #3
Er du helt sikker på serveren understøtter resume?
Prøv evt. med FlashFXP der fejler aldrig ;)
Avatar billede tubber Juniormester
11. juni 2005 - 16:37 #4
Hvis CuteFTP og LeapFTP ikke kan resume lydder det til at være serveren der har skylden
Avatar billede tubber Juniormester
11. juni 2005 - 16:38 #5
personligt bruger jeg Total Commander til FTP og den funker fint med resume....
Den kan hentes her: http://www.ghisler.com/
Avatar billede tubber Juniormester
11. juni 2005 - 16:47 #6
har lige lavet en testserver og testet med total commander og den kan resume på den, så prøv at hente den fil der ligger der, og afbryd og så prøv om du kan resume.....

Server adress: 80.198.0.162
Port: 21
User: eksperten
Pass: eksperten

Den fil der ligger der er ultimate boot cd full iso, så lad vær med at hente det hele, da den kan hentes på http://www.ultimatebootcd.com og det går noget meget hurtigere......

men test på den server :)
Avatar billede emilos911 Nybegynder
14. september 2005 - 10:55 #7
Har fundet ud af hvad fejlen... Mit FTP prog var ikke indstillet så det kunne bruge resume... :P
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. september 2005 - 23:30 #8
Var det ik' det jeg skrev?