Avatar billede joined Nybegynder
10. juni 2005 - 13:54 Der er 4 kommentarer

Udvikling af modul til PHPbb forum

Vi har brug for en freelancer til udvikling af moduler, og tilretning af et PHPbb forum. Det er vigtigt at du har erfaring med PHP og MySQL.
Avatar billede mfalck Praktikant
11. juni 2005 - 17:52 #1
hvor mange timer drejer det sig om ?
Avatar billede sfwb Nybegynder
16. juni 2005 - 22:11 #2
Hvis du sender mig en nærmere beskrivelse vil jeg gerne give dig et tilbud...
kasperhartvig@hotmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. juni 2005 - 22:09 #3
Du er velkommen til at kontakte mig på ekim@unifix.org eller tlf 2871 8217 , jeg har længe arbejdet med store php opgaver og drevet forskellige phpbb fora. Så det skulle ikke være noget problem at hjælpe jer.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. juni 2005 - 12:40 #4
prøv at henvende dig på www.phpbb2.dk det officielle phpbb danske forum. der er der udviklere som kun gør sig den type.