Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
09. juni 2005 - 19:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til gratis sim-kort?

Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde en gratis startpakke til min mobiltelefon.

Den er ikke simlåst, men jeg har ikke noget simkort.
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
09. juni 2005 - 19:53 #1
skal være uden abonnement
Avatar billede jokkejensen Novice
09. juni 2005 - 20:17 #2
af ren nysgerrighed!

Til hvad dog ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. juni 2005 - 20:33 #3
Det er ikke gratis, men: http://www.lebara.dk/
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
09. juni 2005 - 20:55 #4
til min mobil...
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
09. juni 2005 - 20:57 #5
okay - det var ganske billigt, synes jeg, hvis der ikke er nogen hage ved det.

Men jeg vil nu gerne have, hvis jeg kan finde en helt gratis pakke.
Avatar billede kalp Novice
09. juni 2005 - 21:18 #6
hvorfor køber du ikke bare du ikke bare et taletidskort?

fx. www.cbb.dk ? koster 200kr men det er pga. du får 200kr's taletid med.

og ellers i butikkerne... et taletidskort til 50-100kr.. igen inklusivt taletid.
Avatar billede enriko Nybegynder
27. oktober 2005 - 22:17 #7
du kan ikke finde et gratis simkort

  det kan du hvis du har en ven der forærer dig sin gamle simkort .

det er bedre hvis du køber en simkort der indeholder taletid (startpakke) det koster ikke så meget jeg tror det koster omkring 100 kr alt efter hvilket selskab det .

ellers kan du som kalp skriver pøve cbb så få du mere for pengene hvor du skal så tanke  op på nettet .

men hvis du køber en startkit fra tanken eller de forskellige butikker, så kan du nøjes med købe taletidskortne når du skal have fyldt op. det koster fra 100 og op ad
Avatar billede foretruknefunk Nybegynder
09. juni 2006 - 13:30 #8
læg et svar enriko
Avatar billede enriko Nybegynder
09. juni 2006 - 19:14 #9
værsgod :)