Avatar billede reginho Nybegynder
09. juni 2005 - 11:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan flere telefonnumre ligges ind på flere mobiler?

Hej

PÅ mit arbejde er der flere konsulenter med mobiltelefoner. En dag stod jeg og manglede nummeret på en kollega, men havde det ikke i min lokale telefonbog. Derfor fik jeg idden at det må være muligt at lave en liste over alle konsulenters numre, fastnet og mobil, og så distribuere dem ud til alle mobiltelefoner.

Det skal helst være noget vi kan gøre, uden at blande et teleselskab ind (her Sonofon), mest fordi det ofte er en lang proces.

Kan man have en kommasepareret fil, som man så på en eller anden måde fodrer mobilerne med, eller er der evt. en anden mulighed?

Nogen der har nogle gode råd eller ideer?

Mvh
Regin
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. juni 2005 - 23:37 #1
Hvis telefonen er forholdvis ny kan du oprette gruppe, sende visitkort til denne gruppe. Koster dog en bondegård i SMS-takst. Hver nummer x antal buger x smstakst.
Hvordan man gør præcist med dine telefoner / Sonofon aner jeg ikke
Avatar billede tomb3 Nybegynder
10. juni 2005 - 23:50 #2
I kan lave en telefonbog på computeren og overføre den til alle mobiler med datakabel/bluetooth.
Er nok den hurtigste/billigste løsning.
Avatar billede reginho Nybegynder
27. juni 2005 - 13:50 #3
Takker  ;O)
Avatar billede t3ch Nybegynder
28. juni 2005 - 12:47 #4
Så lidt :o)