Avatar billede clarion Nybegynder
08. juni 2005 - 08:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Icon på adresselinie i Explorer

Hej.
Hvis man vælger at tilføje en adresse til Foretrukne og hyperlinks, så kommer der et icon på adresselinien. Det er så standard Explorer E når man gør det med min side. Hvordan får jeg det til at blive et logo i stedet?

På forhånd tak.
Avatar billede flim Nybegynder
08. juni 2005 - 08:17 #1
Du skal lave en lille fil på 16X16 px som skal have endelsen *.ico

Den skal du smide op i dit rod-bibliotek. Søg evt. på Google efter mere info om ico-filer.

Mvh Flim
Avatar billede qxqorgan Nybegynder
08. juni 2005 - 08:25 #2
...samt have dette:

<HEAD>
...
<LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="favicon.ico">
...
</HEAD>
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juni 2005 - 08:25 #3
Det letteste er at lave en ikon fil med navnet favicon.ico.

Se ex. her: http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml
Avatar billede clarion Nybegynder
08. juni 2005 - 13:40 #4
Tak for hjælpen, venner.