Avatar billede ancla Nybegynder
07. juni 2005 - 23:22 Der er 3 kommentarer

HP Ipaq 6340 låser

Jeg har fået et problem med at min HP IPAQ 6340låser/fryser i skærmen. Jeg løser det umiddlbare problem ved al lave et softreset. Men problemet bliver ved at komme igen.
Hvad gør jeg. Skal PDA'en geninstallere og hvordan gør man evt. det.
Avatar billede webcreator Nybegynder
07. juni 2005 - 23:56 #1
Jeg ville klart prøve at genetablere softwaren som du selv foreslår. Kig i din manual - der står hvordan du gør. Men ofte er der en lille knap der skal trykkes på. Det er måske den samme knap, som du benytter til en alm. reset. Den skal sandsynligvis bare holdes inde lidt længere.
Bemærk at du mister alle data ved en sådan reinstallation - gem derfor det nødvendige på en PC eller et hukommelseskort.
Avatar billede hjeresen Novice
10. juni 2005 - 10:14 #2
For at resette PDA, skal du holde tænd/sluk knappen inde samtidigt med at du trykker reset knappen ind på venstre side af PDA. Jeg vil anbefale dig at gå på HPs hjemmeside og søge efter opdateringer til 6340 der er en meget vigtig opdatering som løser en del af de mange problemer der har været med den.
Avatar billede aniels21 Nybegynder
23. juni 2005 - 13:57 #3
Hvis du har hukommelseskort i skal du sørge for at det er formateret i FAT16, ellers kan det godt låse PDA'en, og i værste fald riscikere at skulle lave en hardreset som I snakker om. Men prøv at formatere kortet først og se om det hjælper.