Avatar billede pezzo Nybegynder
07. juni 2005 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med kalenderen

Har en splinter ny HP iPAQ 3715.

Det medfølgende kalender program, ala Outlook, startede fint da fik den og har efterfølgende haft problemer med ikke vil starte blot den lavede "Cursor" - altså "vent venligst" metoden.

Genstartede den, "hard reset", hvor alle data forsvinder. Så virkede igen og fandt ud af problemet opstår når mine kalender data fra Outlook (PC) overføres til PDA'en. Så vil den ikke åbne kalender programmet.

Hvad pokker kan det skyldes?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. juni 2005 - 19:28 #1
hmm.. lyder ret mærkeligt.. kører du med den nyeste version af Active Sync?
Avatar billede pezzo Nybegynder
22. juni 2005 - 22:01 #2
Hvor kan hente den nyeste måske? Den fulgte med på den CD hvor købte min PDA + Navi.
Avatar billede aniels21 Nybegynder
23. juni 2005 - 14:00 #3
Du kan altid hente de nyeste versioner på HP's hjemmeside.
Men en KLAR anbefaling fra min side er at investere små 200 i kalenderprogrammet pocket informant. Det er længder bedre.

www.pocketinformant.com
Avatar billede pezzo Nybegynder
05. august 2005 - 14:49 #4
lukker - har intet fået løst :(