Avatar billede goldenbaek Nybegynder
06. juni 2005 - 22:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg vælge??

Jeg står og skal vælge en ny mobil. Valget står mellem Samsung X480, Sony Ericsson T630 og Sony Ericsson K300i. Tror selv mest på de to fra sony Ericsson da de har kamera, men ved ikke hvilken der er bedst.
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
06. juni 2005 - 22:48 #1
Køb en motorola V3, det har jeg lige. Den er fed! ;)
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
06. juni 2005 - 22:56 #2
hvilke af telefonerne der er de bedste ved jeg ikke.
Jeg syntes det er en smagssag. Jeg er mest til Sony Ericcson, men hvis det var mig der stod i din situation, vil jeg prøve telefonerne i butikken, og teste menuerne igennem, og holde dem i hånden, og se hvilken der faldt i min smag
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. juni 2005 - 00:48 #3
Du kan jo søge på Google efter omtale af telefonerne, de såkaldte "reviews".
Avatar billede levich Nybegynder
07. juni 2005 - 01:08 #4
Et rigtigt godt sted: http://www.mobile-review.com
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
07. juni 2005 - 22:29 #5
er kommet lidt i tvivl om jeg kan finde det billigere, er der nogen der kender det ultimative billigste sted at købe en mobil? På nettet/butik...
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
07. juni 2005 - 22:30 #6
kan det gøres billigere end 700kr, det er ligemeget hvilken telefon det er........
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
07. juni 2005 - 22:31 #7
har tænkt på at købe www.tele2kroner.dk