Avatar billede dreadnought Nybegynder
06. juni 2005 - 22:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen adgang til OWA for Exchange 5.5 brugere.

Efter at have været tvunget til en ny installation af min server, pga. en fucked up HD, er den ved at være klar. Det er en NT4 med Exchange 5.5 med alle mulige opdateringer og IISlockdown.
Email-brugerne kan logge på med en email klient, men ikke med WebAccess. Det er en lille banal detalje, men jeg kan ikke huske hvad det er der skal ændres. Jeg mener der er noget med user rights mere kan jeg ikke huske.
Avatar billede torben_beo Nybegynder
07. juni 2005 - 13:21 #1
der er skal være flueben i Outlook web access i fanen exchange features under bruger opsætningen i Active directory

håber det var svar nok :-)
Avatar billede dreadnought Nybegynder
07. juni 2005 - 16:02 #2
Active directory? Hvor finder jeg det henne? Jeg kan ikke finde noget der ligner i hverken Exchange admin og user manager.