Avatar billede enigma_morten Nybegynder
06. juni 2005 - 18:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TDC Router - kan ikke komme igennem?

Hej!

Jeg har haft nogle problemer med mit internet. TDC har været ude og tilslutte en ADSL-modem boks der er koblet til en Efficient Router. Til at slutte disse sammen siges det i brugsvejledningen, at der skal bruges et cross-over kabel. Fra routeren til PC'en/ethernet sluttes det sammen med et almindeligt LAN-kabel.

Opsætningen af internet/TCP-protokollen burde være rigtig. Den henter selv IP, undernetmaske etc. - men når jeg går ind i MS-DOS og skriver ipconfig står der at internetudbyderen er domain.invalid og ellers er der tildelt en tilfældig IP-adresse vil jeg gætte.

Hvad kan jeg gøre for at få forbindelsen genoprettet?

På forhånd tak.

Mvh Morten Kristensen
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2005 - 09:33 #1
prøv at slukke og tænde router også kør denne commando

ipconfig /renew
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. juni 2005 - 12:47 #2
Har du prøvet med et "lige" netkabel
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
16. februar 2008 - 18:21 #3
lukket