Avatar billede tif12345 Nybegynder
05. juni 2005 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvor kan jeg sælge min Xbox?

Da jeg ikke har haft endvidere held med at sælge min Xbox til nogle bekendte, overvejer jeg muligheden for at sælge den via nettet.

Hvilke sider kan anbefales til dette?
Avatar billede western-amigo Nybegynder
05. juni 2005 - 15:06 #1
Den blå avis - dba.dk er et rigtig godt site til dette formål. Der kan du både sælge og købe alt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juni 2005 - 15:19 #3
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. juni 2005 - 15:59 #4
Hvad koster sådan en brugt fætter?

mvh
Mads
Avatar billede egr_sli Nybegynder
05. juni 2005 - 16:05 #5
qxl er dk største aktion site der er der med sikkerhed nogle der finder din xbox...
og det er højstbydende der vinder så du kan godt få en god pris for den !!!
der er en masse spændende muligheder for at sælge....

men dba er selvfølgelig altid en mulighed :D
Avatar billede tif12345 Nybegynder
05. juni 2005 - 17:29 #6
Ok tak for forslagene, jeg venter lige med at give points ud til senere i aften, så har jeg også lige mulighed for at tjekke jeres links.

foxmulder58> tjaa, jeg sælger min for 1500 kr (2 pads, xbox med 80GB HD i og 10 spil) - uden spil ville den koste ca. 3000 kr ny idag.

Qxl lyder spændende, tror jeg vil tage mig en kiggert derinde. Jeg vender tilbage..
Avatar billede sexpac Nybegynder
05. juni 2005 - 17:37 #7
Ej 3000 dask lyder sku for overdrivet.... Jeg købte min med 2 org. spil en ekxtra pad 6mdr`s online osv... til 1.500kr i elgiganten for nogle mdr. tilbage... det med ekstra hd og få den chippet koster 1000kr det er så 120gb der er tale om alt efter hvad jeg har kunne finde på nettet en gang.
Avatar billede tif12345 Nybegynder
05. juni 2005 - 20:10 #8
Nu sagde jeg også ca. 3000 kr, og det er ikke helt galt ramt.

Ifølge de steder jeg har kigget, koster en ny Xbox 1000-1200 kroner, og monteringen af 80GB HD (ændring af BIOS m.m) koster 1200 kr+. 2 pads er vel li med 400 kr, så er vi næsten også der oppe af.
De 3000 kr var bare lige et hurtigt skøn..

Men nok om det, spørgsmålet er vel virkeligt hvad folk vil gi' for den brugt :)
Avatar billede micplus Nybegynder
06. juni 2005 - 08:36 #9
ellers prøv www.playright.dk - der sidder alle 'nørderne' inde... Der kan du både få en reel vudering, samt sælge maskinen.
Avatar billede burningice Nybegynder
06. juni 2005 - 22:36 #10
<klam reklame>
jeg modder xboxe for 400 kr, sætter harddisk i for ekstra 100 kr
</klam reklame>