Avatar billede qualiman Nybegynder
05. juni 2005 - 09:10 Der er 4 kommentarer

Ny printer på Lan netværk med server 2000 og 3 XP Pro arb.st.

Jeg har netop bestil en ny HP color laserJet 2840jeg kører server 2000 og lan netværk med 3 XP Pro arbejdsstationer.
Maskinen skal erstratte en Xerox maskine
Beskeden fra Pc"manden" var at det dyreste var nok at få printeren op på netværket????? Han forhandler normalt ikke HP.

Hvad gør jeg for selv at klare det selv?
Jeg mener selv at det dybest set er plug and play men med hans besked er jeg lidt urolig for hvad han kan finde på !!
Avatar billede jps6kb Novice
05. juni 2005 - 09:14 #1
Altså, jeg arbejder normalt med større netværk, hvor vi bruger desiderede printservere til sådan noget, men du kan sætte en hvilken som helst printer på en server og så bare dele den. Det er ikke noget problem. Jeg har ikke oplevet andet i hvertfald.
Hvad sagde han at problemet skulle være ved den da ??
Avatar billede jps6kb Novice
05. juni 2005 - 09:16 #2
Hov.. når jeg skriver "du kan sætte en hvilken som helst printer på en server" så mener jeg din 2000 server ;)
Avatar billede jps6kb Novice
05. juni 2005 - 09:32 #3
*kører godt... Server 2003 ;)  sry..
Avatar billede skwat Praktikant
05. juni 2005 - 09:35 #4
Det er nok den forkerte kategori du er  i