Avatar billede kul Nybegynder
04. juni 2005 - 15:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

problem med outlook.

Jeg har hele tiden modtaget mail gennem outlook.
Har nu oprettet nyhedsgrupper i outlookexspress.
men nu kommer al min mail igennem express, det var ikke
meningen.
Nogle ideer?
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 16:22 #1
Kontrolpanel|Internetindstillinger|Programmer,Emailadresse,vælg program.
Duer det,snupper du selv point da jeg ikke samler på dem.
Avatar billede kul Nybegynder
04. juni 2005 - 16:33 #2
Her står outlook, som der skal.
Problemet er at jeg nu kan modtage mail både på outlook og outlookexpress.
det er ikke holdbart.
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 16:53 #3
"Why can't I set OE as the default email client?" http://www.ozzu.com/ftopic26397.html

All of these problems indicate that OE is not properly configured as the default email client on your computer. To be sure OE is the default mail client, close OE, click Start| Run and enter this command line, complete with quotes, spaces and the /reg switch:
"C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" /reg

Of course change the path if you installed OE elsewhere.

Now click Start| Settings| Control Panel, double-click Internet Options, then click on the Programs tab, and verify that OE is now the default email client. (You can also get there from the IE Tools| Internet Options menu). Then open OE and click Tools| Options, and at the bottom of the General tab, verify that OE is set as the default. If it is, the "Make Default" button will be grayed out. If not, click the button.

mere her http://www.windowsitpro.com/Article/ArticleID/13694/13694.html

søgningen http://www.google.com/search?q=force+outlook+to+be+default+mail+client&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
Avatar billede kul Nybegynder
04. juni 2005 - 17:14 #4
Alt er tilsyneladende ok.
Men jeg modtager stadig post både på outlook og express???
Avatar billede kul Nybegynder
04. juni 2005 - 17:23 #5
Jeg har brug for at stoppe outlook express i at modtage mail.
Da outlook er indstillet til dette.
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 18:00 #6
ka du ikke bare slette mail kontoen i outlook express ?
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 18:07 #7
stoppe OE i at hente post automatisk:. menuen funktioner > Indstillinger > fanebladet Generelt , fjern flueben fra > Send og Modtag Meddelelser ved start og Søg efter nye meddelelser hvert..
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2005 - 20:20 #8
Funktioner -> Konti -> Post -> Marker din konto -> Fjern flueben i "Medtag denne konto ved modtagelse af post eller sykronisering"
Avatar billede kul Nybegynder
04. juni 2005 - 21:52 #9
Problemet løst,efter vejmands forklaring.
Mange tak!
Hvordan giver jeg points?
Avatar billede gert_hahn Novice
05. juni 2005 - 00:09 #10
Du kan jo også læse nyheder i outlook, så er du fri for oe - vis, gå til - nyheder...

mvh Gert
Avatar billede gratis Nybegynder
05. juni 2005 - 04:37 #11
"Hvordan giver jeg points?" det gør du sådan her :) , http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2005 - 22:09 #12
Velbekomme, så kommer her et svar så spørgsmålet kan lukkes.

Marker mit navn i boksen ude til venstre, og klik på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  c",)