Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2005 - 10:11 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nokia PC Suite

Hej der...

Jeg har fået en ny version af PC Suite til min nye Nokia telefon, men jeg kan ikke installere den nye version - den kommer med følgende melding...

"Der er registreret en anden version af Nokia Multimedia Player. Fjern denne version, inden du fortsætter."

Jeg har forsøgt på alle måder, "Tilføj/Fjern programmer", jeg har slettet alle mapper, der havde navnet "nokia" med, og intet hjælper - i "Tilføj/Fjern programmer", kunne man ikke afinstallere...

Den kommer stadig med samme melding, hvad gør jeg - HJÆLP!!!

hilsen Conrad
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. juni 2005 - 10:21 #1
Gå i KØR-skriv regedit-skriv nokia i rediger/find næste og tryk enter-fortsæt med det indtil, der ikke kommer noget med nokia, du skal højreklikke på filen, den finder og tryk fjern.
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
04. juni 2005 - 10:25 #2
Hej,

Det er da ikke så smart hvis han har andre ting installeret, som tilhører nokia?
Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2005 - 10:34 #3
Når jeg laver den der i regedit, så er der rigtigt mange med Nokia - jeg har slettet i flere min. men der er stadig reg. i databasen - er der ikke en lettere vej?
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. juni 2005 - 10:39 #4
Har du søgt på multimedia player under nokia?
Har du prøvet producentens hjemmeside, om der er et afindstalleringsprogram?
Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2005 - 10:43 #5
Har ledt en del - fandt intet der hjalp - men jeg kan jo prøve igen....
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2005 - 11:54 #6
Prøv evt. at køre denne reg. renser:

http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html
Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2005 - 14:15 #7
Jeg slettede alt i reg., det tog 42 min. - men så kunne jeg installere...så, sempron, læg et svar, så får du points - tak for hjælpen!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
05. juni 2005 - 10:11 #8
Points any one?
Avatar billede mjl Nybegynder
06. juni 2005 - 18:11 #9
?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2005 - 03:04 #10
mjl >> Ekspertens mail-robot er nede i øjeblikket, så der kan godt gå lidt tid inden sempron opdager at du efterlyser et svar.
Avatar billede mjl Nybegynder
08. juni 2005 - 18:17 #11
Okay - jeg venter bare ;O)
Avatar billede mjl Nybegynder
10. juni 2005 - 14:14 #12
...
Avatar billede mjl Nybegynder
10. juni 2005 - 22:36 #13
..
Avatar billede mjl Nybegynder
15. juni 2005 - 20:35 #14
.
Avatar billede mjl Nybegynder
16. juni 2005 - 16:11 #15
Lukker