Avatar billede jalaboo Nybegynder
05. april 2001 - 11:42 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Hurtigste oprettelse af ADSL

Hvem skal jeg ringe til for hurtigst muligt at få oprettet en ADSL i København centrum ?
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 11:43 #1
Julemanden :)

Ring rundt til dem alle og spørg.
Men kan ikke svare på dit spørgsmål desværre

men Mobilix og Cybercity siger 30 arbejdsdage
Avatar billede zerocool Nybegynder
05. april 2001 - 11:44 #2
cybercity tog 27 dage ved mig, så det er en del hurtigere end de andre.
og de har også god service
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 11:45 #3
cybercity: har sgu ikke en god service, de røvrender deres kunder, og forsøger at snyde :(((

Det er min og andres erfaring med dem
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. april 2001 - 11:46 #4
disky -> Ikke alle andre, jeg skal ikke klage over deres adsl leveringstider. De leverede på 5 uger hos mig!
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. april 2001 - 11:47 #5
og jeg havde ADSL hos cybercity efter 3 uger...

-Mav
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. april 2001 - 11:48 #6
du skal ikke tænke på hvem der er hurtigst ... I stedet skal du sige hvem er bedst ... Og jeg kan anbefale TDC !!
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 11:49 #7
jeg har selv ProAccess 512/512 og har venner der har hos stofa/worldonline/cybercity og der er ingen tvivl TDC er bedst.

Deres forbindelser er mest stabile, og deres backbone er også bedst.
Avatar billede jalaboo Nybegynder
05. april 2001 - 11:49 #8
Jo, kravet er at vi skal op og køre hurtigst muligt, og så kan vi altid skifte bagefter...
Avatar billede handmade Nybegynder
05. april 2001 - 11:50 #9
du kunne prøve Mobilix - der får du ikke problemer med manglende kobber etc., da de i lighed med Tele Danmark sætter skillefilter på din bestående fastnetlinje.
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 11:50 #10
jalaboo:

mange udbydere har mindst 6 måneders binding !
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
05. april 2001 - 11:51 #11
disky:> Ikke min erfaring! Jeg havde også adsl efter ca. 3 uger hos CC!

ellebaek:> TDC er jo ikke bedst! Det ved du og alle andre herinde :-) (kunne ikkke la\' være) *G*
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 11:56 #12
jdaugaard: hvad mener du ? Jeg har kun dårlig erfaring med CC både på det private og profesionelle plan.

ellebaek: forklar din påstand
Avatar billede snowball Novice
05. april 2001 - 11:59 #13
Jeg har efterhånden haft ADSL hos CyberCity i næsten ½ år, og jeg har aldrig haft ét eneste problem med linien. Hastigheden er som den skal være. Dog har CyberCity haft nogle små problemer her på det sidste (ikke linien; der er altid hul igennem!), men de er altid gode og hurtige til at informere deres kunder om det (hvis man altså vel og mærke benytter sig af deres Driftstatus mailingliste!). Også hvis man skriver en mail til dem, så er der altid svar enten samme eller næste dag! (de gange jeg har skrevet til dem i hvert fald!)

Så alt i alt kan jeg kun sige at jeg har meget go\'e erfaringer med ADSL fra CyberCity ! :)

Snowball
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
05. april 2001 - 12:00 #14
disky:> Jeg tilslutter mig det som snowball siger! SÅ behøver jeg vist ikke at sige noget :-)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
05. april 2001 - 12:03 #15
TeleDanmark har den korteste oprettelsestid - ingen tvivl om det :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. april 2001 - 13:28 #16
TDC kan påregne 3 måneder til oprettelsen !
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. april 2001 - 13:29 #17
*lål* Jdaugaard ...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. april 2001 - 13:32 #18
Disky --> Jeg kender op til flere der har TDC adsl, der er ingen af dem der har haft problemer med det. Jeg har selv haft problemer med dem, jeg ringede derind, allerede 10 min efter var fejlen rettet, og så virkede det som det skulle. har altid hørt at CC er meget lang tid om deres support af adsl...