Avatar billede bsr0809 Nybegynder
02. juni 2005 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDA + GPS til fods

Hej alle.

Hmm ja jeg har længe gået og luret lidt på at jeg godt ville have både en PDA´er og en GPS. Men jeg har ingen idé om hvad jeg skal gå efter... så hvad skal den bruges til?

Navigation, primært håndholdt, på vandreturer, storbyturer m.v. i norden

PDA funktioner, Outlook e-mail, Outlook kalender, skriveprogram m.v. (ikke som et online medie, men som et offline medie der kan synkroniceres når man er vendt hjem efter en lang dag)

Nogle der kan pege mig i en god retning her????
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. juni 2005 - 17:28 #1
Når den skal bruges til fods er det mest praktisk at pda'en er med indbygget gps, og du derfor ikke skal gå rundt med en ekstern antenne.

Jeg har selv kendskab til Mitac Mio 168, som kunne være en mulighed:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86041
Avatar billede dadane Novice
07. juni 2005 - 09:29 #2
De fleste PDA'er har ikke noget rigtigt tastatur. Det gider du nok ikke skrive e-mails og længere tekster på alligevel.
Overvej at købe en med rigtigt tastatur (eller evt. eksternt tastatur) hvis det er det du vil. Men med eksternt tastatur bliver det naturligvis snart en større sag.