Avatar billede julemand4 Nybegynder
01. juni 2005 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Connection drop ?

Jeg har oplevet her på det sidste at min forbindelse "forsvinder". Det sker bare pludselig at jeg ik kan gå på nettet. Bliver smidt at irc og/hvis jeg spiller online spil, også der.
Jeg har TDC med deres modem router (speedstream 5100)

Nogle forslag/idéer ?
Avatar billede tnybo Nybegynder
07. juni 2005 - 17:18 #1
Det kan godt tænkes at være et varmeproblem. Jeg har selv haft problemer med et par programmer og med min internetforbindelse, og noget tyder på, at en varm harddisk var en stærkt medvirkende faktor.

En anden mulighed er, at du har for mange gamle ubrugte filer til at ligge og forstyrre. Har du prøvet at lave en oprydning med http://www.ccleaner.com/ ?
Avatar billede julemand4 Nybegynder
11. juni 2005 - 16:11 #2
Jeg kører dagligt ccleaner, diskcleaner og registrycleaner fra tuneup util, regsupremepro, regcleaner og nt registry optimizer  :P så det er ikke det... og min harddisk er ikke for varm.. Jeg har dog ikke oplevet problemet på det sidste
Avatar billede julemand4 Nybegynder
23. december 2005 - 22:41 #3
....