Avatar billede konkurrenten Nybegynder
01. juni 2005 - 17:17 Der er 7 kommentarer

SMS betaling..HOT EMNE

hejsa eksperten

jeg faldt over en side på nettet for et par måneder siden
en side som omhandlede betaling via sms

nu kan jeg bare ikke huske hvad siden hed

men det det hele går ud på er...

findes der en måde at brugere/kunder i min internet butik
kan betale for de købte varer via SMS..
uanset beløb, eller findes der kun "Fast beløb"
mår man laver en overtaksseret sms

jeg synes at have læst engang at beløbet var valgfrit

hvis der er nogen der kan hjælpe her....
så ville det være supert

Konkurrenten.net
Avatar billede khj Nybegynder
01. juni 2005 - 17:22 #1
Det kommer måske an på hvilken leverandør af takserede sms du vælger. Men typisk kan du selv vælge beløbet.

Men hvad jeg ikke er sikker på er, hvordan du styre det pr. vare. Dine vare koster sikkert ikke det samme... Det må du tale med leverandøren om.
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. juni 2005 - 17:42 #2
mener at prisen pt er på maks 34 kroner for en overtakseret sms, men beløbet vælger du selv så længe det ikke overstiger de 34 kroner.

Du kan evt kigge nærmere på
www.smsas.com
www.acomma.dk
som begge tilbyder denne slags produkter.
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. juni 2005 - 17:42 #3
undskyld www.acomma.com
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 18:08 #4
I langt de fleste tilfælde, kan det ikke betale sig at benytte betaling via overtakserede SMS. Dette afhænger selvfølgelig af dit/dine produkt(er).

Grundet interconnect-aftalen tager teleudbyderen 25% (hvis jeg husker rigtigt) af det totale beløb. Dvs. sælger du en vare til 20 DKK får du reelt kun 16 DKK.

Desuden er der en del andre regler.

Tag evt. kontakt til Computopic (www.computopic.dk). De er MEGET mere inde i det.
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
06. juni 2005 - 15:19 #5
nu har jeg selv gravet meget mere i sagen,
og hvis man opretter en konto ved EWIRE.DK

der kan man betale via email og sms, temlig smart
det eneste der kræves af betaleren er at vedkomne også skal have en konto ved ewire som han så kan sætte penge ind på på alle de gængse måder
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. juni 2005 - 18:32 #6
Har du fået svar?
Avatar billede webname Nybegynder
29. juli 2005 - 21:37 #7
Beløbet kan aldrig overstige 999,- Det mener jeg at IT- og telestyrelsen skulle have vedtaget! Men ellers kaan man måske lave betalingen over flere sms'er!

velig hilsen
webname.dk