Avatar billede screem_brille Novice
01. juni 2005 - 15:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Point retur til carstenwm http://www.eksperten.dk/spm/614778

http://www.eksperten.dk/spm/614778
Avatar billede carstenwm Nybegynder
01. juni 2005 - 16:10 #1
ok...
Avatar billede carstenwm Nybegynder
01. juni 2005 - 16:18 #2
Jeg kan forstå på dette, at  reglerne dikterer, at jg ikke må give point til 2 i samme spørgsmål - men begge reddede mig for en helvedes masse problemer og hvis ikke jeg må bruge mine point til at belønne deres ihærdighed, hvad skal jeg dog så bruge dem til.

Men jeg kan så også forstå, at der kører en hetz imod Screem Brille - det' vel det der dikterer handlemåden her, ik' ?

Jeg har givet Screem Brille den højeste 'karma' og det har han fortjent. Basta.

Mvh. Carstenwm
www.fanoe.info
Avatar billede snowball Novice
01. juni 2005 - 20:37 #3
carstenwm: Du må give point til lige så mange brugere som du vil. Problemer i dette tilfælde er at du giver i alt 400 point for det samme spørgsmål - 200 i http://www.eksperten.dk/spm/614726 og 200 i http://www.eksperten.dk/spm/614778. Ifølge Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.15) må der ikke gives mere end 200 point for en løsning.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 12:06 #4
carstenwm jeg forstår heller ikke denne regel, men der er vel en mening med galskaben *G*
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2005 - 03:05 #5
-- og for at det ikke skal være løgn, så er der faktisk også en regel, som absolut forbyder at man lægger et link bl.a. som en del af sin signatur, så der kom du også på den forkerte side ,-(
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2005 - 03:05 #6
PS. Prøv lige at gennemlæse de regler !-)
Avatar billede carstenwm Nybegynder
09. juni 2005 - 09:06 #7
Jeg læser reglerne og så er det ok - bare det ikke er et udslag af creem Brille-hetz. Det gider jeg ikke medvirke i - alt er gået korrekt for sig fra hans side - det er bare mig der ikke har sat mig ordentligt ind i reglerne.

Noget andet er: kan man kommunikere direkte med en bruger ? 'private message' eller andet via 'Eksperten' ?
Avatar billede roenving Novice
22. juni 2005 - 16:54 #8
Nej !-)
Avatar billede carstenwm Nybegynder
22. juni 2005 - 17:57 #9
Det var da et specielt system detteher - nu - for et øjeblik siden -  fik jeg en masse respons-mails - 'abonner' virker åbenbart ikke helt efter hensigten.....
Avatar billede roenving Novice
23. juni 2005 - 13:18 #10
Den begyndte at virke ca. kl. 15 igår, efter at have været ude af drift siden d. 31/5 kl. ca. 13, så du har fået en opsamling !-)