Avatar billede sijle Nybegynder
01. juni 2005 - 15:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton internet Security 2005 gør min internetforbindelse ustabil

Når jeg afinstallerer Norton internet Security 2005 virker internettet som det skal.
Når jeg så geninstallerer Norton internet Security 2005 virker det ok, indtil jeg opdaterer. Herefter bliver linien igen ustabil: den flat-liner med jævne mellemrum, hvilket bla. gør at jeg ofte har pakketab når jeg pinger www.tv2.dk.
Mit styresystem= XP pro. Internet= ADSL 4 MB (fra Telia stofa). Jeg har renset for spyware med Ad-Aware SE Personal og SpywareBlaster.
Hvordan ændrer jeg Norton internet Security 2005 således at den ikke gør min internetforbindelse ustabil???
Avatar billede sijle Nybegynder
01. juni 2005 - 16:03 #1
Er der et andet sted hvor mit spørgsmål passer berdre ind??
Avatar billede sijle Nybegynder
02. juni 2005 - 17:06 #2
Hvor er alle de eksperter, der tidligere var på eksperten.dk, henne??
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:03 #3
der er fejl med mails så med mindre man selv sidder og søger nye spørgsmål igennem for man ikke noget at vide, og mange har travlt nok med at manuelt at holde øje med de spørgsmål de i forvejen deltager i, dette er årsagen til den tvivlsomme hjælp lige pt.
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:04 #4
men det ville jo nok passe lidt bedre i firewall kategorien ;)
Avatar billede sijle Nybegynder
03. juni 2005 - 13:11 #5
Tak, jeg vil så prøve i firewall kategorien.
Avatar billede sijle Nybegynder
03. juni 2005 - 13:12 #6