Avatar billede kriskrisk Nybegynder
01. juni 2005 - 12:01 Der er 1 løsning

Fortsætte udregning af excel-funktion, mens VBA-kode kører

Jeg har noget VBA-kode i en workbook, der åbner en række workbooks, hvor der vha. en funktion (som et eller andet firma har lavet) hentes værdier fra internettet. Jeg har så lavet en funktion, der tjekker om alle værdier er ufyldt, før der gemmes og åbnes næste.

Problemet er, at Excel-funktionen ikke henter data, så længe vba-sub'en kører. Jeg har prøvet med sleep, wait og timer for at give funktionen lidt tid til at hente data, men disse stopper også funktionen... Doevents og calculate hjælper heller ikke.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kriskrisk Nybegynder
01. juni 2005 - 15:07 #1
Nå, jeg har lavet noget høker-rod, der virker...