Avatar billede kanonkongen81 Nybegynder
31. maj 2005 - 22:39 Der er 2 kommentarer

Geforce 5200FX

Hey..

Min computer trænger til et nyt grafikkort efter det gamle er stået af. Jeg har dog lige et spørgsmål. jeg spiller primært cs:condition zero, half-life 2, Battlefield 1942, og andre spil af samme standard. Kan jeg nøjes med en PalitDaytona Geforce 5200FX 128mb kort?? Jeg planlægger at gå igang med at bygge ny computer henover sommeren så jeg gider ikke bruge for mange penge på det, og kan få overstående kort for 180 kr... Men er det godt nok til mit brug?
Avatar billede plazm Nybegynder
31. maj 2005 - 22:46 #1
Jeg ville sige nej.
5200FX er en meget ringe version fra Nvidia og de bedste geforce 4 klarer sig bedre i tests end det kort gør. Du skal nok bruge noget mere end 180 kr for at det kommer til at køre med en nogenlunde FPS.

Hvad andet hardware har du ?
Avatar billede tubber Juniormester
01. juni 2005 - 20:55 #2
Hvis du skal bygge ny hen over sommeren så vent.....

Hvis du absolut skal ha noget her og nu så få dig et GF FX5500 med 256 ram, de er også billige....
Sidder selv med det kort du henviser til......og det klarer FINT UT2004 men den kræsne Gamer-Lamer vil nok ikke nøjes med de FPS.....