Avatar billede curriculum Nybegynder
31. maj 2005 - 09:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blanke sider

Somme tider når jeg blader gennem mit web, får jeg blanke sider.
Jeg kører på Framework 1.1 og der er køres sessions på siden. Hvad kan der være galt ??
Avatar billede curriculum Nybegynder
31. maj 2005 - 10:37 #1
Kan det være den fejler, fordi jeg har usercontrols inde i user controls
Avatar billede mach3 Nybegynder
31. maj 2005 - 11:06 #2
Det er sikkert ikke det, men bare for at udelukke det: Hvis du kører med IE kan du forsøge at vælge Tools --> Options og så vælge Delete under Temporary Internet Files.

Det kan løse underlige problemer.
Avatar billede mach3 Nybegynder
31. maj 2005 - 11:07 #3
Og husk at vælge "Delete All Offline Content"
Avatar billede thomashove Nybegynder
31. maj 2005 - 14:51 #4
når du får vist en blank side - ved du om der er sket en fejl på siden (noget codebehind der fejler)?

Fx. hvis din session er timet ud.
Avatar billede grimbeast Nybegynder
31. maj 2005 - 14:54 #5
Det bør ikke give problemer at have UserControls i UserControls.

Det der bare er vigtigt ved denne konstellation, er at du får tilføjet dine usercontrols på det rigtige tidspunkt, da du ellers kan risikere at events fra dine UserController ikke bliver raised på det rigtige tidspunkt.
Avatar billede burningice Nybegynder
22. juni 2005 - 15:47 #6
har du prøvet at vælge "vis kilde" på din blanke side?
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. november 2005 - 12:24 #7
Lukker spm... jeg fandt aldrig problemet, men nu opbygger jeg siderne (master - usercontrols). Fik siden bygget om.