Avatar billede backgammon Nybegynder
30. maj 2005 - 20:53 Der er 2 kommentarer

et lille fritidsprojekt

Hejsa
Jeg har skrevet det her indlæg:
http://www.eksperten.dk/spm/621935

Men jeg tilføjer indlæg her  da jeg da også meget gerne vil lære noget designere/grafikere at kende. som der kan´læses i ovenståedne link så søger jeg flere folk der har tid og overskud til af og til arbejde på nogle små projekter.

jeg kan selv kode en del i .net men grafiske/design evner har jeg ikke.

Hvis i er interesseret så skriv eller tilføj mig til msn (jequinox@gmail.com)
Avatar billede sonnic Juniormester
01. juni 2005 - 17:56 #1
Det lyder meget inspirerende med de opgaver der har på bedding.
Men hvad er det lige specifik du søger, Grafik og design er jo et stort område. Er det Webdesign eller grafisk dukumentation eller billedbehandlig, vi er mange der herpå Eksperten der stiller vores viden til rådighed uden det koster noget, så det du efterlyser må være noget der rækker videre end dette forum.
Har du en formodning om at det på sigt vil give et afkast, og i givet fald hvor meget, eller er det basseret på en rent frivillig arbejdsindsats. ?

Villy
Avatar billede sonnic Juniormester
03. juli 2005 - 15:45 #2
Det ville være dejligt med et respons, evt om du har fået løst dit problem.
Vily