Avatar billede daque Nybegynder
29. maj 2005 - 10:15 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Xp slukker ikke!

hej!

Jeg har fornyligt installeret XP på min computer, men når jeg trykker sluk computeren, sker der intet!

Hvordan kan det være?
Avatar billede trekkies Juniormester
29. maj 2005 - 10:19 #1
Har du kun installeret Windows eller har du bygget computeren?
Avatar billede trekkies Juniormester
29. maj 2005 - 10:20 #2
Hvis du kun har installeret Windows, så prøv følgende:
Windows Update:
http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede daque Nybegynder
29. maj 2005 - 10:47 #3
Har købt computeren i zitech...
Avatar billede trekkies Juniormester
29. maj 2005 - 10:50 #4
Er den ny?
Har der været problemer med den før?
Har du prøvet en Windows Update?
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. maj 2005 - 10:51 #5
APM i strømstyring skal være aktiv.
Avatar billede daque Nybegynder
29. maj 2005 - 11:21 #6
har prøvet win update... virker ikk...

HVordan sørger jeg for at APM i strømstyrin er aktiv=
Avatar billede gratis Nybegynder
29. maj 2005 - 13:48 #7
har du fanebladet APM ? hvis du ikke har det ka du installere det sådan her:

gå i kontrolpanelet og vælge tilføj ny hardware. klik næste og lad den lede indtil du bliver spurgt om du allerede har installeret den nye hardware. du sætter prik ud for "ja" og klikker næste. så kommer der en lang liste over hardware og du scroller helt ned i bunden og vælger "tilføj ny hardware enhed" og klikker næste. i næste dialogboks vælger du at installere hardwaren manuelt fra en liste(avanceret). i den boks der kommer frem vælger du "NT Apm Legacy Support" og klikker næste indtil installationen er færdig. Genstart og prøv så om du kan lukke computeren helt.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. maj 2005 - 17:26 #8
daque, det er ikke meningen, at du skal lægge et svar, med mindre du vil lukke spørgsmålet og tage points selv.

Du kan læse dig til hvordan du gør her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Jeg kan også fortælle dig, at det ikke er befordrende for hjælp, at du tager points selv for en løsning på dit problem, som du gjorde her: http://www.eksperten.dk/spm/621031
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2005 - 22:43 #9
http://www.eksperten.dk/spm/621031 - slutter mig til dragonknights indlæg og opfordrer alle til ikke at hjælpe før der er oprettet spørgsmål med point til dem der hjalp.
Avatar billede daque Nybegynder
30. maj 2005 - 08:11 #10
rolig nu...

er ikke ude på at snyde jer..

men troed ikk at i ville have dem, når i kommentere og ikke svarer...

har ikke så meget forstand på det her...

hva vil i ha jeg ska gøre så?
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. maj 2005 - 08:55 #11
Du beder den, du mener, har hjulpet dig om et svar.
Avatar billede daque Nybegynder
30. maj 2005 - 12:10 #12
Hvorfor kan i ikke bare skrive jeres svar, som et svar og ikke som kommentar... ska da nok acceptere den, der giver mig et svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2005 - 19:56 #13
Vi kommenterer, til du beder den/de der hjalp til en løsning, om et svar. på den måde er det nemmere at se hvad løsningen var + man undgår at acceptere forkerte svar.
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. maj 2005 - 22:26 #14
Du kan som allerede skrevet læse det her:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Et eller andet sted i det link, står der også, at hvis man lige har løsningen eller svaret på et problem/spørgsmål, så kan man lægge sin kommentar som et svar.
Har man derimod ikke dette, så lægger man kun en kommentar, og afventer så feedback fra opretter.
Avatar billede daque Nybegynder
16. juni 2005 - 19:16 #15
så kom da med et svar trekkies

jeg takker
Avatar billede trekkies Juniormester
23. juni 2005 - 11:38 #16
Undskyld at jeg først skriver nu, men har først fået en mail fra eksperten i morges om din kommentar.

Jeg springer over i dag :)

God sommerferie
Avatar billede daque Nybegynder
08. juli 2005 - 15:14 #17
så kom med et svar sempron og gratis
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. juli 2005 - 15:16 #18
Kom her.